preskoči na sadržaj

Škola primijenjene umjetnosti i dizajna

Login
Tražilica
Kalendar
« Ožujak 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 

Predmetne informacije 2. polugodište - ŠPUD

šk.god.2023./2024.

 

Termini predmentnih informacija profesora 2023./2024.

 

ŠPUD - TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH RAZGOVORA ZA RODITELJE

šk.god. 2022.-2023. - NOVOSTI - od 25.01.2023.

 

Napomena: Molimo roditelje da razrednicima najave svoj dolazak na predmetne informacije najkasnije dan ranije kako bismo mogli svima posvetiti dovoljno vremena, ali i kako bi se spriječio nekontrolirani ulazak u prostorije Škole s obzirom da pandemija koronavirusa još uvijek nije završila. Zahvaljujemo na razumijevanju!

 
 
Poli Karić, prof. , ispitna koordinatorica ŠPUD-a i razrednica 2.E
 
Tjedan B 
Informacije za maturante: utorak od 9.15 do 10.45, Kajzerica, soba 1
Informacije za roditelje: četvrtak od 9.15 do 9.55, Kajzerica, soba 1
 
Tjedan A
- informacije za roditelje: četvrtak od 15.35 - 16.15 (soba 1)
- informacije za maturante (državna matura): utorak od 14.00 - 15.30 (soba 1)
 
 
                     
 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE OŽUJAK/TRAVANJ 2023.         

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com

 OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!

ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 20.04.2023. 

NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE SIJEČANJ/VELJAČA 2023.         

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com

 OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!

ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 21.02.2023. 

NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.        

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE STUDENI/PROSINAC 2022.         

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com

 OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!

ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 08.12.2022. 

NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE RUJAN/LISTOPAD 2022.         

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com

 OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!

ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 14.10.2022. 

NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.

 

POTVRDA O REDOVITOM STATUSU UČENIKA

POTVRDE O REDOVITOM STATUSU UČENIKA MOŽETE DOBITI I DIGITALNIM PUTEM

PREKO POVEZNICE https://potvrde.skole.hr/

Klikom na poveznicu učenici se mogu prijaviti svojim AAI identitetom (podaci kojima se prijavljuju u e-Dnevnik) ili roditelji svojim pristupnim podacima u sustavu e-Građani (minimalno razina sigurnosti 3) i ispisati digitalnu potvrdu o školovanju.

U padajućem izborniku bira se svrha potvrde.

Potvrde izdane putem ovog portala zamjenjuju u potpunosti potvrde iz škole u svim pravnim poslovima (Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i stavljanju izvan snage Direktive 1999/93/EZ; NN 62/17).

Sustav za izdavanje potvrda podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica.

AKO POTVRDE O REDOVITOM STATUSU UČENIKA NE MOŽETE SAMI ISHODITI, UPIT ZA POTVRDOM O REDOVITOM ŠKOLOVANJU možete slati na e-mail adresu: spudzgreferada@gmail.com

Prilikom upita za potvrdom obavezno navesti u koju svrhu se potvrda traži npr. dječji doplatak, smještaj u učenički dom, učlanjenje u učenički servis i sl.

 

 

Potvrda o statusu učenika dostupna je u e-Dnevniku

Od sada potvrdu o statusu učenika možete preuzeti iz aplikacije e-Dnevnik

Ovom je e-uslugom omogućeno izdavanje potvrda o trenutnom statusu školovanja za učenike osnovnih i srednjih škola.

Prijava se vrši AAI identitetom (za učenike, podaci kojima ulazite u 
e-Dnevnik) ili pristupnim podacima u sustavu e-Građani (roditelji preko ePass korisničkog imena i lozinke, bankovnih tokena ili mobilnih aplikacija, smart kartica, elektroničke osobne iskaznice – eOI itd.)

Korisnik s desne strane, u izborniku, može uz ostale podatke, vidjeti i novu rubriku Ispis potvrda. Odabirom navedene rubrike otvara se sučelje gdje se bira ime učenika i svrha dobivanja potvrde (u padajućem izborniku).

Potvrdu je moguće generirati u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. Tako se naprimjer potvrde mogu dobiti u svrhu:
  • ostvarivanja prava na učenički prijevoz
  • ostvarivanja prava na dječji doplatak
  • smještaja u učeničkom domu
  • stipendiranja
  • ostvarivanja prava na socijalnu pomoć
  • i drugo.
Potvrde se spremaju u mapu Moje potvrde i od tamo se mogu ponovno dohvaćati.
Ova potvrda vrijedi u digitalnom obliku (pravovaljana je), ali i kao isprintani dokument do 3 mjeseca.

 

 

Potvrda o statusu učenika dostupna je u e-Dnevniku - gov.hr

 

Kako podržati dijete u nošenju sa strahom od potresa_ Odgojno savjetovaliste_ERF

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE RUJAN/LISTOPAD 2021.         

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com

 OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!

ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 12.10.2021. 

NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA  POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE OŽUJAK 2020.         

 

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL ŠKOLE I RAZREDNIKA. OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU.

NOVOST U OBRASCU JE DA NAVEDETE I CIJENU POJEDINAČNE RELACIJSKE KARTE.

ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 15.04.2020.

Priloženi dokumenti:
PRIJEVOZ SAMOBORCEK ZA WEB.docx

 

VAŽNE OBAVIJESTI!

 

RAVNATELJ, TAJNIK, RAČUNOVODSTVO I UČENIČKA REFERADA:  RADE SVAKI DAN, ALI  NE PRIMAJU STRANKE-molimo da sve upite šaljete na e-mail: spudzg@gmail.com

 

ISPITNI KOORDINATOR/ADMINISTRATOR IMENIKA (izdavanje-AAI identiteta)-Vladimir Tatomir:

- za učenike umjetničkog likovnog programa email: spudzgmatura@gmail.com; 

- za učenike umjetničkog glazbenog i plesnog programa za izdavanje (AAI identiteta) nadležne su isključivo matične škole

 

Molimo sve UČENIKE da pažljivo prate upute RAZREDNIKA i predmetnih profesora!

 

VAŽNI LINKOVI:  

https://koronavirus.hr/    - službena stranica Vlade RH

https://mzo.gov.hr/         - službena stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja

https://hrti.hrt.hr/            - službena online stranica Hrvatske radio televizije

 
Poštovani učenici i roditelji,
 
Sukladno novim mjerama Vlade RH o suzbijanju koronavirusu (SARS-CoV-2) i COVID-19 odlučeno je da se od ponedjeljka 16. ožujka 2020. godine obustavlja nastava na dva tjedna.
 
Nastavnici će i dalje dolaziti u školu, a ako je potrebno, mogu doći i djeca o kojoj nema tko brinuti ( Odjeli Škole će za učenike biti otvoreni u periodu od 08:00 do 13:00  sati). 
 
Sve upute vezane uz nastavu na daljinu učenici će dobiti od svojih razrednika.
 
O svim daljnjim informacijama učenike ćemo obavještavati putem web stranice Škole.
 
S poštovanjem,
 
Filip Pintarić
ravnatelj
 

Poštovani učenici, roditelji i zaposlenici ŠPUDa,

 

zbog oglašene opasnosti od širenja korona virusa, u Školi primijenjene umjetnosti i dizajna vodimo računa da su svi naši sanitarni čvorovi adekvatno i prema naputcima opremljeni sapunom i papirnatim ručnicima. Molim vas da vodite računa o posebnim higijenskim mjerama u ovom razdoblju vodeći se Preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Ukoliko ste putovali u neko od kriznih žarišta ili je netko od vaših bližnjih putovao te postoji sumnja na infekciju, molim vas da prema naputcima provedete samoizolaciju te da nas o tome informirate.

 

Filip Pintarić, ravnatelj ŠPUD

 
"Poštovani roditelji,
 
u prilogu je Preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
 
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna"
 
 

Škola primijenjene umjetnosti i dizajna

Zagreb, 17. prosinca 2019.

 

OBAVIJEST učenicama i učenicima

o odradi dana provedenih u štrajku

 

Dragi učenici i učenice,

evo nekoliko važnih informacija o početku nastave u drugom obrazovnom razdoblju.

Pred nama je zimski odmor učenika koji počinje 23. prosinca 2019. godine i trajat će do ponedjeljka, 6. siječnja 2020. godine.

Dakle, nastava počinje u utorak, 7. siječnja 2020. godine prema izmijenjenom rasporedu.

Subota, 11. siječnja 2020. godine također je nastavni dan.

Raspored za taj tjedan (7.-11.1.2020.godine) učenicima će podijeliti razrednici do kraja ovog tjedna. Ukoliko raspored do tada ne bude gotov, razrednici će preko zimskog odmora kontaktirati učenike i roditelje te putem maila poslati raspored.

Želim vam sretne i ugodne blagdane,

 

RAVNATELJ

                                                       Filip Pintarić

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA KOD SVOJIH RAZREDNIKA PREUZMU OBRAZAC ZA  POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE STUDENI-PROSINAC 2019.         

 

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM

OBAVEZNO DOSTAVITI U REFERADU DO 10.12.2019.  

 

NAKON NAVEDENOG DATUMA

OBRAZAC SE NEĆE ZAPRIMATI

OSIM IZNIMNO U SLAČAJU OPRAVDANOG DUGOTRAJNOG IZOSTANKA

UČENIKA ZBOG BOLESTI.

 

PRIJEVOZ SAMOBORČEK

OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA KOD SVOJIH RAZREDNIKA PREUZMU OBRAZAC ZA  POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE RUJAN-LISTOPAD 2019.         

 

POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM

OBAVEZNO DOSTAVITI U REFERADU DO 10.10. 2019.   

 

NAKON NAVEDENOG DATUMA

OBRAZAC SE NEĆE ZAPRIMATI

OSIM IZNIMNO U SLUČAJU OPRAVDANOG

DUGOTRAJNOG IZOSTANKA

UČENIKA ZBOG BOLESTI.

Priloženi dokumenti:
PRIJEVOZ SAMOBORCEK ZA WEB(5).doc

 

TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH RAZGOVORA ZA RODITELJE

šk.god. 2018.-2019...ŠPUD

 

PROMJENA

Informacije za 3.A razred su srijedom u 12.30. sati

i prvi ponedjeljak u mjesecu u 16.35 sati.

 

Okvirni vremenik pisanih provjera - 2.polugodište ŠPUD

 

Okvirni vremenik pisanih provjera-1. polugodište ŠPUD

 

TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH RAZGOVORA ZA RODITELJE

šk. god. 2017./2018.

 

ŠKOLARINA ZA ŠKOLSKU GODINU

2017./18

Priloženi dokumenti:
skolarina.pdf

 

OTVORENI DAN za učenike 1.razreda ŠPUD

Obavijest roditeljima i učenicima 1.razreda da će

6.svibnja (subota) od 9h biti Otvoreni dan ŠPUD

 

Sukladno preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja i sukladno uputi Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Školski odbor Škole primijenjene umjetnosti i dizajna donio je Odluku da početak II. polugodišta u školskoj godini 2016./2017. započinje u ponedjeljak 16. siječnja 2017. godine.

 

TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH RAZGOVORA ZA

RODITELJE UČENIKA ŠPUD šk. god. 2016./2017.

 


Poštovani, 
 

obavještavamo Vas da je danas, 27. rujna 2016., na web stranici Grada Zagreba

www.zagreb.hr → Odgoj, obrazovanje i sport → Stipendije Grada Zagreba,

objavljen Natječaj za dodjelu Stipendije Grada Zagreba učenicima za školsku godinu 2016./2017.

 

 Učenici koji ispunjavaju uvjete, mogu sudjelovati na Natječaju.

 Rok za dostavu molbi je srijeda, 12. listopada 2016. godine.

 S poštovanjem,

                       Gradski ured za obrazovanje kulturu i sport

 

PROVJERA SPOSOBNOSTI LIKOVNOG IZRAŽAVANJA

I LIKOVNOG SENZIBILITETA 30.6. 2016.

Svoje moguće prigovore na broj bodova pri PROVJERi SPOSOBNOSTI LIKOVNOG IZRAŽAVANJA I LIKOVNOG SENZIBILITETA od 30.6. 2016 možete pismeno predati do ponoći 05.07.2016. i na službeni školski mail - spudzg@gmail.com

 

VAŽNO!!!

Poštovani,

 

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta od školske godine 2016./2017. pristupit će novome modelu sufinanciranja i financiranja prijevoza učenika srednjih škola, odnosno uvođenju dohodovnoga cenzusa koji bi sustav ostvarivanja prava učinio pravednijim. U svrhu izrade novoga modela sufinanciranja i financiranja prijevoza učenika srednjih škola, preko službene aplikacije, a na temelju Zaključka Vlade, usvojenom na sjednici 25. svibnja 2016. godine, prikupljat će se osobni identifikacijski brojevi (OIB) članova kućanstva redovitih učenika srednjih škola koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na prijevoz.

 

Prikupljeni podaci obrađivat će se samo za navedenu svrhu, a sukladno članku 6. stavak 2. i 3. Zakona o zaštiti osobnih podataka (Narodne novine, broj 106/12).

 

Pozivamo učenike koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz da do 10. lipnja 2016. godine dostave tražene podatke prijavom uz pomoć AAI korisničkoga računa na adresi https://app.mzos.hr/sufinanciranjePrijevoza/.

 

U Sustav prijevoz učenika dopuštena je prijava onim korisnicima (učenicima) koji u AAI sustavu imaju pod atributom „Temeljna povezanost s ustanovom“ dodijeljenu vrijednost „UČENIK“. Upute za pristup aplikaciji nalaze se u samome Sustavu i na adresi https://app.mzos.hr/sufinanciranjePrijevoza/Content/upute/Upute_prijevoz.pdf .

 

Molimo ravnatelje škola da pravodobno obavijeste roditelje/skrbnike učenika o ovim uputama kako bi učenici mogli u navedenome roku unijeti podatke u aplikaciju. 

 

 

S poštovanjem,

 

MINISTARSVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I SPORTA"

 

 

Odluka o naplati razlikovnih, razrednih i predmetnih ispita za učenike glazbenih i plesnih škola

 

Vijeće roditelja 2015.-2016.- POZIV

 

Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera

 

TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH

RAZGOVORA ZA RODITELJE 2015./2016.

 

ŠKOLARINA ZA ŠKOLSKU GODINU

2015./16

Priloženi dokumenti:
SKOLARINA- 2015.-2016.doc

 

Službenik za informiranje

Imenuje se Tomislav Mihalj, dipl.iur.,

kao osoba za rješavanje prava na pristup informacijama.

Priloženi dokumenti:
Sluzbenik za informiranje SPUD.pdf

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Popis razrednika i termini informacija

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

preskoči na navigaciju